wtorek, 8 listopada 2016

Jak sprawdzić czy kosmetyk jest dobry?

Co przychodzi Ci na myśl, gdy słyszysz "to co, nakładasz na skórę możesz zjeść"? Mocno wierzę w to, że jeśli chcesz być zdrowa i czuć się dobrze wewnątrz i na zewnątrz, to powinnaś stosować tylko zdrowe, naturalne, organiczne kosmetyki.





W trakcie studiów kosmetologicznych i zgłębianiu wiedzy o składach kosmetyków zaczęłam być bardziej świadoma kosmetyków, które wybierałam do pielęgnacji swojej skóry oraz polecałam swojej rodzinie, znajomym. Zawsze czytam każdy pojedynczy składnik w produktach i jeśli nie widzę żadnych "podejrzanych" składników, to dany produkt kupuję.
Czemu? Ponieważ organizm pochłania prawie 60% tego, co umieszczasz na swojej skórze! To jest to!
Nawet jeśli jesteś świadoma swojego jedzenia i wybierasz tylko żywność ekologiczną i zdrowe jedzenie, to jeśli używasz kosmetyków napakowanych chemią to twój organizm pochłania morze takich szkodliwych substancji.
W dzisiejszych czasach, słowo "naturalny" może być zmyłką. Prawdopodobnie widziałaś słowo "naturalny" na prawie wszystkim; żywności, napojach i kosmetykach. Tylko dlatego, że produkt mówi, że to "naturalne" nie znaczy, że jest dla Ciebie dobre. Niestety, niektóre produkty, których producenci twierdzą, że są "naturalne" w rzeczywistości mogą zawierać składniki syntetyczne, aromaty lub barwniki szkodliwe dla skóry i ciała.
Byłam w szoku, gdy czytałam jeden artykuł o tym, że przeciętna Kobieta "zjada" 10 szminek w jej życiu! Oczywiście nie oznacza to, że za przekąski ma szminki, ale że z biegiem lat pochłania wszelkiego rodzaju chemikalia pochodzące z jej pomadki.
Czy można sobie wyobrazić "zjedzenie" 10 sztuk szminek? Robi mi się niedobrze na samą myśl o tym!
To jest jeden z powodów, dla których zaczęłam tworzyć własne produkty do pielęgnacji skóry: peelingi do ciała, balsamy do skóry, maseczki na twarz. Wybieram tylko dostawców dobrej, wysokiej jakości kosmetyków do mojego studia.
Zgodnie z tą filozofią stworzyłam serię zabiegów "INSPIROWANYCH NATURĄ", trzech zabiegów peelingu do ciała z masażem:
  • TAJSKA PALMA KOKOSOWA
  • MORELOWE SADY
  • ORZECHOWE UKOJENIE
Są już dostępne w studiu! Serdecznie zapraszam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz